Obchodní podmínky

Fyzio trenér a masér – Jiří Matička
IČO: 63774861
Kunratická 2866, Česká Lípa

1) Základní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují smluvní vztahy mezi poskytovatelem služeb (Jiří Matička) a klientem.

Služby fyziotréninku a masáží jsou poskytovány na základě platného živnostenského oprávnění a odborné způsobilosti.

Objednáním měsíční permanentky na cvičení nebo masérských služeb (osobně, telefonicky, e-mailem nebo SMS) klient vyjadřuje souhlas s těmito všeobecnými podmínkami.

2) Objednávka a rezervace termínů

  • Termín návštěvy je nutné si předem rezervovat (osobně, telefonicky nebo e-mailem).

  • Termíny nabízím pracovní dny (pondělí až pátek  7h - 20h)

  • Potvrzený termín je považován za závaznou objednávku.

  • Permanentky na cvičení jsou platné 1 měsíc od zakoupení.

3) Změna nebo zrušení termínu

  • Pokud se nemůžete dostavit, je nutné mě informovat nejpozději 24 hodin předem (telefonicky nebo e-mailem).

  • Při zrušení termínu méně než 24 hodin předem bude účtováno 100 % z ceny objednané služby, protože již není možné nabídnout termín jinému klientovi.

4) Pozdní příchod

Dostavíte-li se se zpožděním, bude služba zkrácena, aby další klient mohl začít v plánovaném čase.

5) Prodloužení měsíční permanentky

V případě, že se klient nemůže v některém týdnu zúčastnit, lze permanentku po předchozí domluvě s trenérem prodloužit o jeden týden. Tuto skutečnost je však nutné oznámit předem, ideálně telefonicky, písemně nebo osobně.

Pokud má být prodloužení delší než o jeden týden (např. z důvodu nemoci, dovolené, služební cesty apod.), je třeba:

  • informovat trenéra předem,

  • uvést vážný důvod nepřítomnosti,

  • a v případě potřeby doložit potvrzení (např. neschopenka, potvrzení o služební cestě apod.).

Bez předchozí domluvy a bez uvedení důvodu nemá klient nárok na prodloužení měsíční permanentky ani na náhradu nevyužitých lekcí.

6) Odmítnutí služby ze strany poskytovatele

Služba nebude poskytnuta, pokud:

  • klient trpí kontraindikacemi nebo akutními zdravotními potížemi

  • je pod vlivem alkoholu nebo jiných návykových látek,

  • se dostaví v nevyhovujícím hygienickém stavu.

7) Osobní věci a cennosti

Za ztrátu nebo poškození osobních věcí během pobytu na lekci nebo masáži nenese provozovatel odpovědnost.

8) Ceník

Aktuální ceník služeb je k dispozici na mých oficiálních profilech na webových stránkách.

9) Reklamace služby

V případě reklamace poskytované služby je klient povinen:

  • podat reklamaci bezodkladně,

  • věrohodně doložit, že důvod reklamace souvisí s konkrétním pochybením ze strany provozovatele.

Reklamace musí být podána písemně na adresu provozovatele.

V případě, že bude reklamace shledána jako neopodstatněná, budou náklady na její projednání a administraci vymáhány po klientovi.

10) Platnost a účinnost

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 3. 2025.