Obchodní podmínky
Fyzio trenér a masér – Jiří Matička
IČO: 63774861
Kunratická 2866, Česká Lípa
1) Základní ustanovení
Tyto obchodní podmínky upravují smluvní vztahy mezi poskytovatelem služeb (Jiří Matička) a klientem.
Služby fyziotréninku a masáží jsou poskytovány na základě platného živnostenského oprávnění a odborné způsobilosti.
Objednáním měsíční permanentky na cvičení nebo masérských služeb (osobně, telefonicky, e-mailem nebo SMS) klient vyjadřuje souhlas s těmito všeobecnými podmínkami.
2) Objednávka a rezervace termínů
-
Termín návštěvy je nutné si předem rezervovat (osobně, telefonicky nebo e-mailem).
Termíny nabízím pracovní dny (pondělí až pátek 7h - 20h)
-
Potvrzený termín je považován za závaznou objednávku.
-
Permanentky na cvičení jsou platné 1 měsíc od zakoupení.
3) Změna nebo zrušení termínu
-
Pokud se nemůžete dostavit, je nutné mě informovat nejpozději 24 hodin předem (telefonicky nebo e-mailem).
-
Při zrušení termínu méně než 24 hodin předem bude účtováno 100 % z ceny objednané služby, protože již není možné nabídnout termín jinému klientovi.
4) Pozdní příchod
Dostavíte-li se se zpožděním, bude služba zkrácena, aby další klient mohl začít v plánovaném čase.
5) Prodloužení měsíční permanentky
V případě, že se klient nemůže v některém týdnu zúčastnit, lze permanentku po předchozí domluvě s trenérem prodloužit o jeden týden. Tuto skutečnost je však nutné oznámit předem, ideálně telefonicky, písemně nebo osobně.
Pokud má být prodloužení delší než o jeden týden (např. z důvodu nemoci, dovolené, služební cesty apod.), je třeba:
informovat trenéra předem,
uvést vážný důvod nepřítomnosti,
a v případě potřeby doložit potvrzení (např. neschopenka, potvrzení o služební cestě apod.).
Bez předchozí domluvy a bez uvedení důvodu nemá klient nárok na prodloužení měsíční permanentky ani na náhradu nevyužitých lekcí.
6) Odmítnutí služby ze strany poskytovatele
Služba nebude poskytnuta, pokud:
-
klient trpí kontraindikacemi nebo akutními zdravotními potížemi
-
je pod vlivem alkoholu nebo jiných návykových látek,
-
se dostaví v nevyhovujícím hygienickém stavu.
7) Osobní věci a cennosti
Za ztrátu nebo poškození osobních věcí během pobytu na lekci nebo masáži nenese provozovatel odpovědnost.
8) Ceník
Aktuální ceník služeb je k dispozici na mých oficiálních profilech na webových stránkách.
9) Reklamace služby
V případě reklamace poskytované služby je klient povinen:
-
podat reklamaci bezodkladně,
-
věrohodně doložit, že důvod reklamace souvisí s konkrétním pochybením ze strany provozovatele.
Reklamace musí být podána písemně na adresu provozovatele.
V případě, že bude reklamace shledána jako neopodstatněná, budou náklady na její projednání a administraci vymáhány po klientovi.
10) Platnost a účinnost
Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 3. 2025.